۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۴۲

حجت الاسلام میرعمادی مطرح کرد:

الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی/ نباید با باندبازی ثبات سیاسی کشور را برهم زد

الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی/ نباید با باندبازی ثبات سیاسی کشور را برهم زد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به تشریح برخی الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی پرداخت و گفت: باید از نظر سیاسی و اقتصادی ثبات در جامعه ایجاد شود و نباید عده ای با باند بازی و جریان سازی ثبات سیاسی کشور را به هم بریزند.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اظهار داشت: امروز ما در کشور به مرحله ای رسیده ایم که باید حماسه بیافرینیم.

وی با تاکید بر اینکه نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نشانه دوراندیشی، عاقبت اندیشی و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری است عنوان کرد: داشتن رهبری با تقوا، آگاه و عادل بزرگترین نعمت برای جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بیان داشت: انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی یکی از الزامات مهم تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه هر گونه تفرقه و اختلاف خیانت به کشور است بیان داشت: امروز در کشور به مرحله ای رسیده ایم که که مردم ما متحد و منسجم با یکدیگر هستند و انتظار می رود مسئولان نیز بیش از پیش وحدت خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و سیاست دو روی یک سکه بوده و مکمل یکدیگر هستند عنوان کرد: امروز بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از مسائل سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مشارکت عمومی را یکی دیگر از الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برشمرد و گفت: حماسه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نیست و در این راستا مردم ایران اسلامی باید با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک وظیفه در سرنوشت خود سهیم باشند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری می خواهیم که حماسه آفرین باشیم افزود: به طور حتم حماسه آفرینی در انتخابات در سایه مشارکت عمومی مردم است.

وی استفاده حداکثری از خرد جمعی را یکی دیگر از راههای تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی دانست و افزود: متاسفانه در این زمینه غفلت کرده ایم و خود محوری بر ما همیشه حاکم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: به طور قطع استفاده از خرد جمعی نواقص و اشکالات را در ابعاد مختلف کمتر می کند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه ثبات سیاسی و اقتصادی یکی دیگر از الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است بیان داشت: باید از نظر سیاسی ثبات در جامعه ایجاد شود و نباید عده ای با باند بازی و جریان سازی ثبات سیاسی کشور را به هم بریزند.

وی افزود: در این راستا در سال حماسه سیاسی ما نیاز به ثبات سیاسی و امنیت پایدار داریم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خودباوری و خود اتکایی را یکی دیگر از راههای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برشمرد و افزود: به طور حتم با کمک دیگران ما حماسه ساز نخواهیم شد و باید به خود و توانمندی های خودمان تکیه کنیم.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه حماسه آفرینی در سایه خودباوری و خود اعتمادی تحقق می یابد ادامه داد: خوشبختانه امروز در زمینه های مختلف پیشرفتهای خوبی داشته ایم که این امر در سایه خودباوری و خود اتکایی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مبادا کسی این اصول را خدشه دار کند افزود: اگر کسی  اصول و الزامات حماسه سیاسی و اقتصادی را خدشه دار کند مصلحت نظام را نمی خواهد.

کد خبر 2027664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha